מערכת גבייה דיגיטלית

האם תהליכי גבייה ידניים גוזלים לכם זמן יקר וגורמים לטעויות? רוצים לשפר את תזרים המזומנים וחווית הלקוח שאתם מציעים? הכירו את מערכת הגבייה הדיגיטלית של בינה! ניהול יעיל של תהליכי גבייה הינו חלק מהותי מתפעול העסק, ומערכת גבייה דיגיטלית מתקדמת יכולה לחולל מהפכה באופן שבו אתם מנהלים את תזרים המזומנים שלכם.

בינה היא חברה מובילה בתחום התוכנות לניהול עסקים עם ניסיון של למעלה מ-30 שנה בפתרונות ניהול עסקי. אנחנו מציעים לכם פתרון גבייה חדשני שיעזור לכם לשפר את היעילות ולהגדיל את הרווחיות. במאמר הקרוב נסביר את יתרונות המערכת ונבין כיצד היא יכולה לעזור לכם.

 

תכונות ויתרונות

  • יעילות משופרת: אוטומציה של משימות ידניות- מערכת גבייה דיגיטלית משחררת את הצוות שלכם ממשימות ידניות שגוזלות מכם זמן כגון הזנת נתונים, מעקב אחר תשלומים, ניהול חייבים, שליחת תזכורות והפקת דוחות. זמן יקר זה יכול להיות מוקדש כעת לפעילויות עסקיות מהותיות יותר כמו תכנון אסטרטגי, שיפור שירות הלקוחות ופיתוח עסקי.
  • כאמור, צוות פנוי יותר פירושו יעילות גבוהה יותר, פרודוקטיביות משופרת ויכולת להתמקד במשימות בעלות ערך גבוה. כתוצאה מכך, ניתן להגדיל את שביעות רצון הלקוחות, להפחית את זמן ההמתנה ולשפר את התדמית של החברה. בנוסף, מערכת דיגיטלית מונעת טעויות אנוש נפוצות שעלולות להתרחש בעת ביצוע משימות ידניות. 
  • חווית לקוח משופרת: מגוון אפשרויות תשלום נוחות- מערכת גבייה דיגיטלית מציעה ללקוחות מגוון רחב של אפשרויות תשלום נוחות כגון פלטפורמות מקוונות, טרמינל סליקת אשראי, אפליקציות תשלום ועוד. גמישות זו מאפשרת ללקוחות שלכם לבחור את האפשרות המתאימה ביותר לצרכים ולרצונות שלהם, ומשפרת משמעותית את חווית התשלום.
  • מערכת דיגיטלית מאפשרת לכם לתקשר עם לקוחות באופן ישיר ומותאם אישית. ניתן לשלוח עדכונים בזמן אמת על סטטוס התשלום, תזכורות תשלום, אישורי קבלת תשלום והודעות שירות. תקשורת רציפה ושקופה בונה אמון וחיבור חזק עם לקוחות.
  • ניתוח נתונים בזמן אמת: מערכת גבייה דיגיטלית מספקת לכם גישה לנתונים בזמן אמת על ביצועי הגבייה, מגמות ודפוסים, ותחזיות עתידיות של תזרים המזומנים. ניתוח מעמיק של נתונים אלו מאפשר לכם לקבל החלטות עסקיות מושכלות לזהות הזדמנויות צמיחה ובכך לנהל את הסיכונים בצורה יעילה.

 

יתרונות נוספים

  • מערכת גביה דיגיטלית מאפשרת לכם לקבל תשלומים מהירים יותר, להפחית את יתרות החייבים ולשפר את הגמישות הפיננסית שלכם. כתוצאה מכך, ניתן לשפר את תכנון התקציב, להשקיע בפרויקטים חדשים ולממן את צמיחת העסק.
  • מערכת דיגיטלית חוסכת בעלויות כוח אדם, הוצאות ניירת וניהול תהליכים ידניים. כתוצאה מכך, ניתן להפחית את ההוצאות התפעוליות.
  • שיפור תדמית החברה: שימוש במערכת גבייה דיגיטלית משדר חדשנות, מודרניות, אמינות ושקיפות. גישה זו תורמת לחיזוק המותג ולשיפור תדמית החברה בעיני לקוחות, שותפים ומשקיעים.

 

מערכת בינה – מעל כולם

מערכת בינה, עם ניסיונה הרב ומומחיותה, מציעה פתרון גבייה חדשני המשלב טכנולוגיה מתקדמת, שירות מעולה ותמיכה מקצועית. השקיעו במערכת גבייה דיגיטלית של בינה ותיהנו מיתרונות רבים:

  • פתרון מקיף: מתאים לצרכים מגוונים של עסקים בכל ענף, בכל גודל ובכל מקום בעולם.
  • אמינות ואבטחה: הגנה חזקה על נתונים פיננסיים, עמידה בתקנים בינלאומיים מחמירים ושימוש בטכנולוגיות אבטחה מתקדמות.
  • ידידותיות למשתמש: ממשק אינטואיטיבי, קל ללמידה ולתפעול, גם עבור משתמשים חסרי ניסיון.
  • התאמה אישית: גמישות להתאמה לדרישות הייחודיות של כל עסק, הוספת מודלים ותוספים ייעודיים.
  • תמיכה מקצועית: צוות מומחים זמין 24/7, הדרכה מקיפה, ייעוץ עסקי, וליווי לאורך כל הדרך.

הצטרפו למהפכת הגבייה! כנסו לאתר שלנו עוד ביום וגלו כיצד מערכת הגבייה הדיגיטלית שלנו יכולה לקדם את העסק שלכם.

 

שאלות ותשובות נפוצות

שאלה: האם ניתן להתחבר למערכת מכל מקום?

תשובה: כן, יש אפשרות של חיבור לתוכנה באמצעות האינטרנט מכל מקום בעולם. חיבור מהמחשב, מהטאבלט או מטלפון סלולרי חכם. המערכת מספקת מהירות תגובה מהירה וביצוע חד כאילו התחברתם מהמחשב האישי שלכם לבסיס נתונים מקומי. בנוסף, גיבוי ומידור מלא של הנתונים, עדכוני תוכנה אוטומטיים ושירות לקוחות מהיר ויעיל ביותר.

 

שאלה: כיצד ניתן להוסיף אמצעי תשלום חדשים למערכת?

תשובה: פשוט ביותר – להוספת אמצעי תשלום יש להיכנס לכרטסות, טבלאות, ואז ברשימת הטבלאות יש לבחור חברת אשראי. כעת רק נותר לבחור בחלון השמאלי את אמצעי התשלום החדש.

ההוספה מתבצעת על ידי הקשת לחצן "חדש".

 

קצת עלינו

בינה הינה תוכנה לניהול ושיווק לעסק המתאימה את עצמה לצרכים המשתנים בשוק הישראלי בהתאם לדרישות ושיטות העבודה של המשתמש. בינה פותחה בהתאם לדרישות לקוחותיה ובהתאם לכך יתרונותיה העיקריים הם ידידותיות למשתמש, קלות תפעול, יעילות, אמינות וגישה חכמה לנתונים. 

בינה חברה ותיקה עם מוניטין עצום בתחום פתרונות הניהול לעסקים, ומציעה החל מפתרונות פשוטים לעוסק זעיר ועד פתרונות מקיפים לתוכנת ERP מלאה הכוללת ניהול, שליטה ובקרה של העסק / מפעל / חברה על כל תכונותיו והמורכבות שלו. כפי שציינו במאמר למערכת שלנו יש הרבה יתרונות אך אנחנו מאמינים כי יתרונה העיקרי הוא הגמישות שהיא מאפשרת לגבי היכולת להתאים את התוכנה למשתמש.

מעוניינים לקבל פרטים נוספים לגבי תוכנת גבייה? התקשרו אלינו למספר מספר 03-736115 או תשאירו פרטים בטופס המקוון באתר ונשמח לתת לכם שירות.

דילוג לתוכן