תוכנה לניהול עסק מ-א׳ ועד ת׳

הפכו את הארגון שלכם לארגון חכם ויעיל יותר על ידי חיבור כל המחלקות וכל הפעילויות של העסק למערכת משולבת אחת.

פתרונות פיננסיים ברמת ERP.
פתרונות לוגיסטיקה.
ניהול רצפת ייצור.
שיווק.
CRM.
ניהול סניפים.
מכירות.
קופה רושמת.
גבייה ומעקב חייבים.
רכש.
תשלומים ומעקב חובות.
מסמכים במט"ח והדפסה בלועזית.
הדפסת שקים, מעטפות, מדבקות.
טיפול בכרטיסי אשראי.
מס"ב.
שליחת מסמכים במייל כולל מקור עם חתימה דיגיטלית.
מסמכים מצורפים.
תזרים.
ייבוא.
מלאי ועצי מוצר.
שירות לקוחות.
דיווח לשלטונות המס למיניהם.
ייצוא/ייבוא ממשקים.
אפליקציות נייד לעובדים מחוץ לארגון.
יומנים עם חיבור ל outlook ו גוגל.
התממשקות לאתר הארגון וקליטת הזמנות מהאתר.
מידור פר משתמש.
צ'אט פנימי לעובדי הארגון.
תפריט אישי למשתמש.

 

אם אתם מחפשים תוכנה לניהול עסק המספקת קורת גג אחת לכלל הפעילויות והמחלקות, כדאי שתכירו את המערכת שלנו, המאפשרת לשלב קשת רחבה מאוד של פעולות ומקנה רמה גבוהה של סנכרון, יעילות, שליטה וארגון.

 

התאמה מלאה לפעילויות המתקיימת בארגון

מי שמחפש תוכנת ניהול עסק המספקת מענה כולל, צריך להתאימה כמובן לפעילויות המתקיימות בעסק כעת ובראייה לעתיד. מטבע הדברים, בכל עסק וארגון קיימים צרכים שונים ובאופן כללי קיימת עדיפות לתוכנה היודעת לספק מענה נרחב ככל האפשר, מבלי שיהיה צורך לעשות שימוש במספר תוכנות על כל המשתמש מכך מבחינת האחידות והיעילות.

בין היתר, מערכת ניהול עסק מתקדמת ומקיפה כמו "בינה", כוללת בתוכה תוכנה להנהלת חשבונות, פתרונות פיננסיים ברמת ERP, פתרונות לוגיסטיים, ניהול רצפת ייצור, ניהול של סניפים, מכירות ושיווק, קופה רושמת, CRM, רכש, גבייה ומעקב חייבים. 

כמו כן, המערכת כוללת ניהול תשלומים ומעקב חובות, הדפסה של שקים, מעטפות ומדבקות, טיפול בכרטיסי אשראי, אפשרות למסמכים במט"ח והדפסה בלועזית, שליחה של מסמכים במייל לרבות מקור עם חתימה דיגיטלית, שליחת מסמכים לואטסאפ ודיווח לשלטונות המס למיניהם.

התוכנה של חברתנו כוללת עוד מגוון רחב של אפשרויות, כגון ניהול מלאי ועצי מוצר, ניהול תזרים מזומנים, ייבוא, שירות לקוחות וכדומה. היא מספקת גם אפליקציות נייד לעובדים מחוץ לארגון, יומנים עם חיבור לגוגל ואאוטלוק, צ'אטים פנימיים לעובדי הארגון, תפריטים אישיים למשתמשים, מידור פר משתמש, התממשקות לאתר הארגון וקליטה של הזמנות דרך האתר, ועוד.

 

תוכנת הנהלת חשבונות – מרכיב מרכזי בתוכנה לניהול עסק

בחירה נכונה במערכת ניהול עסק עשויה להעלות תרומה גדולה מאוד תוך חיסכון בזמן ובמשאבים, אך כאמור יש לבחור אותה היטב בהתאם לצרכים. דברים אלו נכונים גם לגבי בחירה של תוכנת הנהלת החשבונות, והיותה מתאימה לצרכים הספציפיים – כגון תוכנה להנהלת חשבונות לעצמאיים, תוכנה לחברות בינוניות וגדולות, תוכנה להנהלת חשבונות לעמותות וכיוצא בזאת.

אם כן, בבחינת הצרכים יש לשים את הדגש על פעולות הנהלת החשבונות השוטפות של העסק, כמה מסמכים הוא מפיק בחודש, האם יש לו אנשי שטח המוציאים חשבוניות מס והצעות מחיר, האם הוא מנהל מלאי וכדומה. 

בנוסף, יש לשאול האם מעדיפים תוכנה למחשב מקומי או מערכת היושבת בענן שמאפשרת גישה מכל מקום, כמה משתמשים ייגשו למערכת, האם קיים צורך באפליקציה לנייד, האם צריך תוכנה להנהלת חשבונות כפולה או תוכנה להנהלת חשבונות חד צידית, וכיוצא בזאת.

כידוע, כיום מוצעות לא מעט תוכנות כאלו בשוק, כגון תוכנה להנהלת חשבונות חשבשבת, או רווחית תוכנה להנהלת חשבונות. כדאי לסקור את התוכנות ולבחור בזו הנותנת מענה מדויק ככל האפשר לצרכים, כגון תוכנה להנהלת חשבונות לעסק קטן שאינו זקוק להנהלת חשבונות כפולה, או תוכנה הכוללת קופה רושמת למסעדות וחנויות.

 

דברים שכדאי לדעת על הנהלת חשבונות כפולה וחד צידית

קיים הבדל מהותי בין הנהלת חשבונות כפולה לחד צידית. בהנהלת חשבונות כפולה מחויבים רק עסקים שעברו רף מסוים של מחזור שנתי ומספר עובדים, וכמו כן ישנה חשיבות לדרך הרישום של העסק (חברה בע"מ, עוסק מורשה) ולתחום הפעילות.

 

ככלל, חברות בע"מ חייבות להתנהל בשיטה הכפולה ואילו עוסק מורשה יכול להתנהל בשיטה החד צידית. ההבדל המהותי הוא שבהנהלת חשבונות כפולה יש לרשום את כלל הפעולות הפיננסיות בהנהלת החשבונות, דבר המאפשר לקבל מידע על לקוחות חייבים, יתרות הבנק, התחייבויות לספקים, כרטיסי אשראי וכדומה. בנוסף, השיטה הכפולה מאפשרת להפיק דוחות רווח והפסד, דוחות מאזנים, דוח תזרים מזומנים ודוחות נוספים.

 

כמובן שבשיטה זו יש שליטה גבוהה בהרבה ברמת הניהול הפיננסי, ולהנהלה יש תמונה טובה ורחבה המאפשרת לתכנן מהלכים עסקיים והשקעות. עם זאת, מדובר בהנהלת חשבונות בהיקף נרחב יחסית, המחייב לרשום מול ההכנסות את דרך קבלת הכסף כגון העברה בנקאית או בכרטיס אשראי, ומול ההוצאות כיצד התשלום בוצע, את התמורה בפועל ואת הגורם כגון בנק, לקוח או ספק.

 

עם תוכנה מתקדמת להנהלת חשבונות בשיטה כפולה קיימת מאזן מסודר וברור של הכסף בקופה, חיובי האשראי, תשלומי ספקים, הוצאות תפעוליות, נכסים קבועים וכדומה. עם זאת, "המחיר" הוא שצריך בקיאות יותר מעמיקה ולמעשה לא ניתן לבצע זאת ללא רואה חשבון (הנדרש גם לצורך ביקורות), וכן אנשי הנהלת חשבונות נוספים. במילים אחרות, יותר שעות עבודה ועלויות בהשוואה לשיטה החד צידית.

 

להכיר את ההיבטים המיוחדים של התוכנה

תוך כדי תהליך הבחירה של תוכנה להנהלת חשבונות לעסק, יש להבין את ההיבטים המיוחדים של התוכנה – שכן לא כל המודולים הקיימים בשוק זהים זה לזה. כך למשל, לפי תפיסת העולם שמאחורי מודול הנהלת החשבונות של חברתנו, הנהלת החשבונות הינה פועל יוצא של הפעילות השוטפת, ובכך היא מהווה מערכת למעקב ובדיקה של הפעולות הכספיות המבוצעות על ידי המשתמשים במחלקות החברה.

גישה שונה זו מביאה להבדלים ממודולים אחרים בשוק, למשל בכל הקשור לרישום הלוואות, רישום המחאות, רישום דיבידנדים לבעלי שליטה, ועוד.

לפרטים נוספים, הנכם מוזמנים לפנות אלינו דרך האתר או התקשרו לקבלת פרטים: 

03-7361150.

דילוג לתוכן