קשרי לקוחות – CRM

CRM – תוכנה לניהול קשרי לקוחות 

בעולם העסקים התחרותי שבו אנו חיים ניהול קשרי לקוחות יעיל CRM הינו מרכיב חיוני בהצלחת העסק. עסקים המשתמשים בתוכנת CRM יעילה נהנים מיתרונות רבים כגון שיפור שביעות רצון הלקוחות, הגדלת המכירות וחיזוק הנאמנות.

 

מהי מערכת CRM?

מערכת CRM היא חלק בלתי נפרד מתוכנת ניהול עסקית המאפשרת ניהול שוטף של קשרים עם לקוחות קיימים ופוטנציאליים. מערכת ניהול לקוחות זו מציעה מגוון רחב של כלים המאפשרים לכם לאסוף, לארגן ולנתח מידע על לקוחות תוך ניהול יעיל של כל ההתקשרויות איתם.

 

יתרונות השימוש במערכת CRM

  • ריכוז כל המידע במקום אחד: מערכת crm מאפשרת לכם לאחסן את כל המידע על הלקוחות כולל פרטי קשר, היסטוריית רכישות, הערות פנימיות, מסמכים מצורפים ועוד. גישה נוחה למידע מאפשרת לכם לקבל תמונת מצב מלאה על כל לקוח ולשפר את תהליך קבלת ההחלטות.
  • שיפור התקשורת עם לקוחות: מערכות crm מאפשרת לכם לנהל את כל התקשורת עם לקוחות במקום אחד תוך מעקב אחר שיחות טלפון, מיילים, פגישות ועוד. גישה זו מאפשרת לכם לתקשר עם לקוחות באופן יעיל ומותאם אישית, וכן לשפר את חווית הלקוח.
  • ניהול הזדמנויות עסקיות: מערכת CRM מסייע לכם לזהות ולנהל הזדמנויות עסקיות חדשות. ניתן לעקוב אחר מכרזים, הצעות מחיר ורשימות פריטים תוך ניהול תהליך המכירה באופן יעיל.
  • שיפור שביעות רצון הלקוחות: מערכת לניהול לקוחות crm מאפשרת לכם לזהות ולפתור בעיות של לקוחות במהירות וביעילות. ניתן להשתמש במידע שנאסף על מנת להתאים אישית את השירות ללקוחות ולשפר את שביעות רצונם.
  • הגברת המכירות: מערכת לניהול לקוחות מסייעת לכם להגדיל את המכירות על ידי זיהוי לקוחות פוטנציאליים, ניהול תהליך המכירה באופן יעיל והצעת מוצרים ושירותים מותאמים אישית.
  • חיזוק הנאמנות: מערכת CRM מסייע לכם לחזק את הנאמנות של לקוחות קיימים על ידי מתן שירות אישי ומותאם, ניהול קשר רציף ותקשורת יעילה.

מטרתה של מערכת CRM לשפר מערך ניהול לקוחות בחברות והיא כלי רב עוצמה שיכול לסייע לכם לשפר את ניהול קשרי הלקוחות, להגדיל את המכירות, ולשפר את שביעות רצון הלקוחות. עסקים המעוניינים להצליח בעולם העסקי התחרותי של ימינו חייבים לעבוד עם תוכנת CRM יעילה. 

 

מערכת CRM של בינה

אנחנו מציעים לכם תוכנה מקצועית עם מגוון רחב של תכונות לניהול קשרי לקוחות המתאימות לצרכים של כל עסק. צוות המומחים של בינה ישמח לסייע לכם לבחור תוכנה לניהול לקוחות אשר מתאימה עבורכם ולייעץ לכם כיצד לייעל את ניהול מערך התעבורה שלכם.

בינה היא חברה ותיקה מאוד עם מוניטין רב של למעלה מ-30 שנות ניסיון בתחום פתרונות ניהול לעסקים. אנחנו מספקים מגוון פתרונות לעוסק זעיר וגם פתרונות מקיפים יותר כגון תוכנת ERP מלאה הכוללת ניהול, שליטה ובקרה של העסק / מפעל / חברה על כל תכונותיו. 

מודול זה מאפשר ניהול שוטף של קשר עם לקוח פוטנציאלי או לקוח קיים.
המודול הינו חלק אינטגרלי בתוכנה ואינו כרוך בתשלום נוסף.

במסך אחד נרשמים כל ההתקשרויות עם הלקוח כולל:

אנשי קשר של הלקוח עם כל הפרטים.
הערות פנימיות של סוכן המכירות.
מסמכים מצורפים הן של הלקוח והן של החברה.
מעקב אחר מכרזים עם רשימת משתתפים במכרז ופרטי המכרז.
הצעות המחיר שנתנו ללקוח עם קישור להצגת ההצעה.
אפשרות של הכנת ושליחת הצעה מתורך רשימת הצעות מחיר שהן אבי טיפוס.
רשימת פריטים הכלולים בקשר.
הדפסת מעטפה.
הוספה ליומן תזכורות כולל אפשרות התרעה ביומני גוגל ואאוטלוק.
חיפוש מתקדם לפי שם, נושא, כתובת, עיר, טלפון, Email, מטפל.
דו"ח עם מקסימום חתכים עם אפשרות שליחת SMS ו מייל והדפסת מדבקות מתוך הדו"ח.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

דילוג לתוכן