מערכת ניהול לקוחות מומלצת

בימינו ברורה החשיבות של ניהול לקוחות אפקטיבי ונכון להצלחת העסק ושיפור תדמיתו. בבית התוכנה בינה מערכות תוכנה ופתרונות בע"מ, הפועל כבר מעל לשלושים שנה, מציעים לעסקים מגוון פתרונות תוכנה מתקדמים בכל קנה מידה. הפתרונות כוללים גם תוכנה לניהול לקוחות מומלצת וחכמה, קלה לתפעול, אמינה ויעילה, שמותאמת באופן מלא לצרכיו של הלקוח.

ניהול נכון של שירותי לקוחות

כאמור, לעסקים בימינו ברורה החשיבות הרבה של שירותי לקוחות טרם מכירה, במהלך המכירה עצמה וגם אחריה. לכן יש גם משמעות גדולה לתוכנה לניהול לקוחות שעימה העסק עובד והיותה מתקדמת, יעילה ונוחה לשימוש. ניהול נכון של לקוחות ניכר בשני היבטים מרכזיים, של שימור לקוחות קיימים וגיוס לקוחות חדשים. בכל הקשור לשימור לקוחות יש צורך בהקטנת אחוזי הלקוחות שעוזבים, איתור לקוחות לא מרוצים ומתן פתרון מהיר ונכון לבעיה שלהם, הגדלת אחוזי מכירות של לקוחות חוזרים ועוד. זאת בעוד שעבור גיוס לקוחות חדשים יש צורך במערכת המסוגלת לסייע בהגדלת הכמות שלהם כמה שיותר מהר ובעלות חסכונית, עם יכולת לזהות קהל יעד איכותי והתקדמות בעסקאות בעלות פוטנציאל הצלחה יותר גדול.

ניהול לקוחות עם תוכנה מתקדמת

עבור צרכי ניהול לקוחות יש לחברתנו מענה שלם, עם תוכנת ניהול לקוחות חדשנית שיש לה מודול מתקדם היודע להתאים את עצמו לצרכיו הייחודיים של כל בית עסק. התוכנה מספקת מענה מגוון ללקוחות החברה מכל תחום, בין אם מדובר בחברות מתחום מיזוג אוויר, מדפסות ומחשבים, מיגון אש, הדברה, חשמל ועוד. התוכנה לניהול לקוחות מוצעת עם חבילה שלמה של שירותי טכנאים, וכן עם שירותי מעבדה המותאמים לתוכנת ERP שלנו. כל זאת מוביל לקבלה של מערכת ניהול לקוחות אחת המעניקה לעסקים פתרון שלם, עם מודול שמותאם לכל בית עסק, ויכולת הטמעה משתלמת וחסכונית שיכולה לחסוך גם מאות אלפי שקלים.

בין היתר, התוכנה שלנו עבור ניהול לקוחות כוללת את הפרטים הבאים:

  • פרטים מלאים של הלקוח- לרבות שם הלקוח והכתובת שלו, מיילים שנשלחו ללקוח, שיחות שהתקיימו עימו וסיכומים שלהן, מידע כספי על הלקוח, היסטורהי של הלקוח, הערות והתראות, ועוד.
  • חיובי לקוח- הכנה של כל סוג של חשבונית נדרשת לרבות תעודת משלוח, חשבונית חידוש אחריות ועוד.
  • מוצרים – מוצרים שהלקוח קנה או התעניין בהם, עם מידע מפורט אודות המוצר, הכמות שנמכרה, מחיר המוצר, מועד ומקום המכירה, אחריות, חידוש אחריות, הערות, מסמכים מצורפים, ועוד.
  • שירותי טכנאים- טפסים מיוחדים לטכנאים, סידור עבודה של טכנאים, שיבוצים שלהם, ממצאי הטכנאי, ועוד.
  • דוחות- הנפקה של דוחות מסוגים שונים לרבות חידוש אחריות, דוח מוצרי חברה ומוצרי לקוח, דוח התקנות, ועוד.
  • מסכי שליטה- כוללים מסכי מוצרי לקוחות ומסכי שליטה לטכנאים.


מערכת קשרי לקוחות – CRM

חברתנו מספקת תוכנות ממוחשבות לניהול לקוחות, עם מערכת CRM-Customer Relationship Management שיש לה יכולת לתעד כמות עצומה של מידע רלוונטי אודות לקוחות העסק ברמה אישית וכללית, לנתח ולפלח מידע זה בהתאם לפרמטרים שונים, וכן להכין רשימה של משימות, מעקב אחרי ביצועים של עובדים, סנכרון מול מערכות ותוכנות מחשב נוספות בעסק, וכלי המסייע בקבלה של החלטות שיווקיות מהותיות באופן נכון וחסכוני.

עם סוג זה של מודול ניתן לנהל קשרי לקוחות שוטפים מול לקוחות קיימים או לקוחות פוטנציאלים. מדובר במערכת פשוטה לתפעול עם מסך אחד בו מוצגות כל ההתקשרויות שקוימו מול הלקוח, כולל מסמכים מצורפים של בית העסק ושל הלקוח, פרטים של אנשי קשר של הלקוח, והערות של סוכן מכירות. כמו כן המערכת יכולה להציג מעקבים אחרי מכרזים עם פרטים על כל מכרז ושמות המשתתפים בו, והצעות מחיר שהלקוח קיבל.

וזה עוד לא הכול. מערכת זו מספקת עוד פונקציות נוספות לרבות התראת תזכורת ביומנים, יכולת של חיפוש מתקדם לפי פרטים שונים כמו כתובת, שם, טלפון מייל ועוד, וכן הנפקה של דוח מפורט שניתן לשלוח אותו במייל או במסרון, עם הדפסה של מדבקות מתוך הדוח עצמו.

להזמנת מערכת לניהול לקוחות

להזמנת מערכת ניהול לקוחות מתקדמת בהתאמה אישית ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם חברת בינת בטלפון 03-7361150.

דילוג לתוכן